Øvelser / Trening

Lårknuseren 30 dagers utfordring

Lårknuseren Share this post
Lårknuseren
LÅRKNUSEREN: Lårknuseren er en god øvelse for å bli sterkere i lår og legger.

Har du lyst til å bli sterkere i lårene? Da er lårknuseren øvelsen for deg! Dette er en statisk øvelse som går ut på å holde ut lengst mulig. I denne utfordringen skal vi øke antallet sekunder noe nesten hver dag, men det er også viktig å huske på å ha noen pauser igjennom denne måneden.

Slik gjør du:

Snu ryggen til en vegg og skli nedover til du står i 90° i hofta og knærne. Hold denne posisjonen i antall sekunder/minutter du ønsker. (Det er ikke så farlig hvor du har hendene, men et tips kan være å ha dem på siden av veggen eller på knærne)

Utfordringen er som følger:

Dag 1: 10 sekunder           Dag 2: 15 sekunder           Dag 3: 20 sekunder           Dag 4: Pause
Dag 5: 15 sekunder           Dag 6: 25 sekunder           Dag 7: 35 sekunder           Dag 8: Pause
Dag 9: 30 sekunder           Dag 10: 40 sekunder         Dag 11: 50 sekunder         Dag 12: Pause
Dag 13: 45 sekunder         Dag 14: 55 sekunder         Dag 15: 1 min                    Dag 16: Pause
Dag 17: 55 sekunder         Dag 18: 1min 5 sek            Dag 19: 1 min 10 sek        Dag 20: Pause
Dag 21: 1 min 5 sek           Dag 22: 1 min 15 sek        Dag 23: 1 min 25 sek         Dag 24: Pause
Dag 25: 1 min 15 sek         Dag 26: 1 min 25 sek        Dag 27: 1 min 35 sek         Dag 28: Pause
Dag 29: 1 min 45 sek         Dag 30: 2 min

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

Related stories